greybrde Jrhazar gebelikte ilk 3 ay folikasit kullanılır 3 ay sonrasında farklı bir vitamine geçiş yapılır 😊 Decavit kullanıyodum mesela özelde çok iyi bi doktora muayne oldum bu ay regenesis max ı kullan onun içeriği daha zengin daha fazla vitamin var dedi bende deceviti bırakıp onu aldım onu kullanıyorum şuan 25+4 haftalığız 🥳
poyrazinannesi3547 Jrhazar 7 haftalıktan 12 haftalık oluncaya kadar folidoce kullandım folbiol bende alerji yapmıştı folidoce iyi geldi
canoldunbebegim Gebyfoll omega 3 lü (folic asit) olan neredeyse tüm vitaminler içeriğinde var mutlaka kullanın bebeğim çok sağlıklı ilerledi aynı zamanda kan değerlerimde iyi çok şükür ve aşırı iştahsız oldugum halde tamamen bu vitamine bağlıyorum