Jrhazar gebelikte ilk 3 ay folikasit kullanılır 3 ay sonrasında farklı bir vitamine geçiş yapılır 😊 Decavit kullanıyodum mesela özelde çok iyi bi doktora muayne oldum bu ay regenesis max ı kullan onun içeriği daha zengin daha fazla vitamin var dedi bende deceviti bırakıp onu aldım onu kullanıyorum şuan 25+4 haftalığız 🥳