Oglununannesi SerapTadelenTtnc sütyen takmasam belki pişmez çünkü o sürtüp yapıyor canm ama öteki türlüde göğüs ucu belli oluyo kadın olmak zor🙂🙂🙂
SerapTadelenTtnc Oglununannesi evde takmıyorum Canım takmadığım halde oldu acayip terliyorum sürekli banyodayım valla her yükü kadınlar çekiyor keşke erkek olsaydım diyorum bu ara 😂😂
KbraNurApaydinToraman SerapTadelenTtnc ben de olmustum aynen öyle hem de kışın sudocrem kullandım Bi süre sonra geçti . Temizliğine dikkat edin ama yaz sezonunda daha fena olurdur çünkü
SerapTadelenTtnc KbraNurApaydinToraman evet bende sebamed krem kullanıyorum biraz rahatladım ama bakalım yazın sürekli terlemekten tekrarlıyor işte
Aycann SerapTadelenTtnc duvaklarsan maalesef oluyor. Zarar vermez benimde oluyordu ara ara pudra sürüyordum.