SerapTadelenTtnc Kızlar göğüs aramda pişik oldu bi rahatsızlık vermiyor şu an ama ilerler diye endişeliyim bayağı kızarık çok terliyorum çamaşır taksam dert takmasam dert asla rahat edemiyorum çok büyüdü göğsüm vücuduma değdikçe rahatsız oluyorum zaten sürekli duş alıyorum ama başına gelen var mı ne yapsak geçer kızımın pişik kremini sürüyorum şimdilik
Yoncaeroglu SerapTadelenTtnc bebek pudrası ise yarıyor bende her duştan sonra oraya pudra sürüyorum hemde fazla terlemesini önlüyor canım dene ıstersen 😊
edaduzenkosar SerapTadelenTtnc Kizinizin pisik kremini sürmeye devam edin islak kalmamasina ozen gosterin sicaklardan dolayi terleyip hava almiyor nemli kalmasin iyi gelir insallah
Oglununannesi SerapTadelenTtnc bendede oluyor aynı şekilde acı yok ama pişik annemin de olmuş hatta sıcaktan canım yanıyoruz😶😶çokta terliyorum hergün duş alıyorum
Ddmyvz SerapTadelenTtnc benimde oldu hemde çok fena acı veriyodu doktorum bi krem yazdı çok şükür ferahladi biraz
Cisem Benimde her iki goğsumun altında pişik oldu iç çamaşırı giydigim zaman kuru peçete koyuyorum biraz ıyi geliyor ama terledigimde canım acıyor en kötüsü ise bacak aramda pişik çok oluyor sürekli duş alıp krem sürüyorum
SerapTadelenTtnc Cisem bacak arası da acı verir Canım sıcaklar hepimizi mahvediyor işte benim ilk hamileliğim haziranda bitti ve hiç böyle sıcaklar yaşamadım öyle farklı şeyler yaşıyorum ki allah hepimize yardım etsin hayırlısıyla kurtulmayı nasip etsin
Oglununannesi SerapTadelenTtnc sütyen takmasam belki pişmez çünkü o sürtüp yapıyor canm ama öteki türlüde göğüs ucu belli oluyo kadın olmak zor🙂🙂🙂
Onetreehill Bende de aynı durum var. Sudokrem iyi geliyormus onu deneyeceğim. Bepanten denedim anlık rahatlatıyır sonra yine cıkıyor..
Cisem SerapTadelenTtnc benimde ilk hamileligim 2009 aralıkta bitmişti çok rahat geçti bu ikinci gebelik kısmetse ağustos 10 da bitecek çok sıcak çok allah yardımcımız olsun inşallah ❤❤
SerapTadelenTtnc Cisem bizim henüz tarih belli değil 8 ağustos demiştik doktorum hastaneden ani bi şekilde ayrıldı farklı bi doktora gideceğim mecburen bakalım amin Canım gerçekten bu sıcaklarda hamilelik çok zor sezeryan o zaman sizinde
Sinemstf SerapTadelenTtnc ben bebiş için desitin krem aldım ama şuan kendim kullanıyorum 😀😀 alın sürün kesinlikle bana dua ediceksiniz 🙏😀 bir mor renk olanı var o ağır pişiklrr için birde mavi olanı var oda az pişikler için
Cisem SerapTadelenTtnc aaaa doktorunun gitmesi kötü olmuş evet sezeryan olucak inşallah hangi hastane sizin benim bandırma devlet