islimm__66 içinizi ikilemeyin lütfen şöyle özet geçeyim size. Herşey yolunda giderken 38.haftamda rahatsızlandım bildiğiz yatak döşek. Kaç kere covid testi yaptırdım hepsi negatif çıktı. 1 hafta boyunca çektim. Bebeğimin kilosu gayet 38.haftada gayet normaldi. 41.haftada doğum yaptım ve bebeğim 2600 gr doğdu. Şuan 19 günlük ve 3400 gr. Ama sağlıklı ve herhangi
bi sıkıntısı yok çok şükür. Hiç bir sıkıntısıda olmadı. Emmesi ve beslenmesi için çok çabaladık. Rabbimde bizi geri çevirmedi. Acabalara çok takılırsanız önünüzde ki 12 hafta geçmez ben size diyim :) ayrıca prematüre doğan anneler ne yapsın. Biraz bencil düşünüyorsunuz.