birkedilianne ilk yorumunuzu okumadım kaldı ki kullandığınız kelimelerden sonra dönüp bakmadım bile zorunluluk sizin benim içindir belki belki onu zorunluluk görmeyen çok insan vardır belki zorunlu görüyordur ama bi imkanı yoktur. Üniversite eğitimi alıp asla normal bir dille konuşmayan çok tanıdığım insan var hepsine bişeyler öğretmeye veya uyarmaya çalışırsanız sizde yorulursunuz gel gelelim bu sizin göreviniz değil bir okuldaysanız mesleğinizi yapıyorsanız orda öğretmeye çalışın kimseye yetişemezsiniz çünkü, daha samimi cevap vermek gibi bir gayeniz olmasın size kimse samimi olun, zorundasınız demedi insansınız kimse sizden veya benden üstün değil kelimelerinizi seçmenizi söyledim. Herkes yorum yapmadan önce nekadar düşünüyosa okadar düşündüm hanımefendi. Tekrar söylemek isterim mesleğiniz hayran olduğum bi meslek ama çalıştığınız, eğitim verdiğiniz yerde kurallarınızı uygulayın, öğretmeye çalışın 🌸