Huzurmelegim_28 bende bu sabah muayene oldum bir sıkıntı yok çok şükür ama rahim ağzın kapalı dedi çatı muayenesi oldum darmış doğumun sıkıntılı olur vakumla bebeğe müdahale etmek zorunda kalabiliriz fln dedi canım sıkıldı bayağı 😢 baştan beri normal düşününce üzüldüm açıkçası ama sağlık her şeyden önemli tabi o yüzden sezeryan önerdi daha karar veremedim bakalım ne olacak 🙄