Sdnurcs 38 hafta geride kaldı ne sancı ne akıntı doguramıcam galiba 🤣🤣🤣 Varmı bu haftaya kadar aynı olanlar?
Mervehtp81 Sdnurcs bende 38+3 hala bi belirti yok geçen minicik bi kan gibi birşey geldi ama nişanmı bilmiyorum çok minikti doktor alttan muayene ettikten sonra gece gelen birşey anlam veremedim sanci falanda yok
Sdnurcs depsizoo nişan gelip 1 ay doguramayanıda gördüm. 1 gün sonra doguranıda 😜🤪🤪 cinsiyet ne sizin
Sdnurcs zcelik 40 a kadar gelmezse bu sıcakta kafayı yerim🙄🤭🤭🤭 doktor gelmez dio 41.haftaya gün veriyor. Fakat arkadaşımda aynı 41 bulur dediler 38de dogurdu çok sabırsızım 😔
Huzurmelegim_28 cgdm-trzi bi bel ağrısı sırt ağrısı ama başka bişeyy yok öyle okadar şiddetli değil ama var ağrılarr
cgdm-trzi Huzurmelegim_28 benimde hafif hafif kasıklarıma ağrı ve sancı giriyor onun dışında sıcaklar bunaltıyor işte 🙄
Susamcik Sdnurcs bende 38+3 hiçbir belirti bende de yok olmaması da normal biraz. Ben htta daha iyiyim daha hızlı ve hareketliyim garip akıntım çok çok fazla bu arada