yagmuurry1 ben ilk hamile kaldığından beri normal dogurcam diyorum kendi kendime acısız doğum yok onu bir kere unutun
Allah dağına göre kar verir sonuçta olayı abartmak yerine nefes çalışın bol bol cunku kim normal doğumdan cıksa keske nefes çalışsaydım demiş
suni almadan doğurmaya odaklanın doğada kaç canlı müdahale ile doğuruyor ki insandan başka kaos yaratacak olursanız vücudu strese sokarsınız kafanız rahat siz rahat bebek rahat olacak acı karşılamayı kaosa çevirmemek lazım o bebek illa ordan cıkacak sonuçta 😁