yagmuurry1 doğal bir süreç nasıl karsiladiginizla ilgili. Ben hicbir zaman normal ve ya sezeryandan korkmadım rabbim hayırlısını nasip etsin dedim. 36+3 um şuan hala bi endişe korku yok. Bebek geleceği zamanı biliyordur, normal olursa beni daha mutlu eder. Hem bebek hem anne için çok faydası var. Çoğu kişi normal doğumda sancı dışında bebeğin çıkışını bile hissetmiyorsun zorlayan kısım sancı diyorlar. Epidural diye bir şey var onun içinde az hissedebilecegin kadar veriyorlar sana sancıyı bile az hissediyorsun. Korkuya acıya odaklama kendini