Beybilerim bebisinannesi33 aynen canım. Rabbim ikizlerimi kucağıma almak nasip etsin. İsteyen dilleyen herkesede nasip etsin mevlam.
Beybilerim balarisi06 doğru canım yapıyolar bnmde yarım rahmli tadığım tüp bebek ünitesinden arkadaşlarım var onlara yapıldı. İlk önce banada ısrarla tek emriyo transferi yapıldı. 2 uygun görülmesi 3 transferim tuttunca tabi sınrasınd kaybettim ama 4 transferimi 2 emriyo yaptılar şansı arttırmak adına
Beybilerim QOH Yarım rahim sağ yada sol tarafın olmaması demk. Yada bi trafın küçücük kalması demek. İçeriğine dalarsak çeşitleri çok. Uterus unicornis canım açılımı detayları bakabilirsin internetten. Serklaj konusunda zaten hassas davranıyor 2 haftada bir rahim ağzı uzunluğunu ölçüyolar. Gerek kalırsa yapılcak. Kendi adıma öle söylüyim. Yararlı bişy zaten
QOH Beybilerim gebelikte rahim büyüdüğü için sorun geçici olarak ortadan kalkıyordur inşallah🤲🏻 Rabbim yardımcınız olsun.Bilgilendirme için de çok teşekkür ederim🙏🏻☺️
aleynakc Kızlar bende yarım rahimliyim, kaçıncı haftada doğum yaptınız, serklaj olmadan doğum yapan var mı? 15+5teyim şu anlık bir sıkıntım yok çok şükür