Beybilerim yarım rahim nasıl oluyor bilmiyorum ama çoklu gebeliklerde,rahim yetmezliğinde serklaj gerekli.12-15. Haftalar arasında muhakkak serklajınızı yaptırın,zaten bebeklere zararı yok işlemin.Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ikisini de 🤲🏻☺️