Ozgesapmaz benimde öyleydi 34 haftalıkken başladı şimdi 37+2 deyim. 35 haftalıkken kontrole gittim doktor normaldir dedi bebek yavastan hazneye yerleşecek dedi bide bende aşırı derece de idrar yolu enfeksiyonu cıktı onunda etkisi olur oda ağrı yapar dedi. Ağrısı cok kotu ama sanki boyle afedersiniz bacak aram ve yan bacak kemik ve etlerim balyozla darbe almis gibi ağrıyordu. Simdi de var da o zaman ki kadar degil