NeeSalman Neyzen123_ aslında Aybüke aslen bir Türk kadını ismidir. Asya’da Türk topluluklarında kadınların çok kullandığı isimlerden biri. Almila, Asena’da öyle🌸
Neyzen123_ NeeSalman bana da oyle geliyor ismin sanki bıragırlıgı var gibi boyle cok hos tabi bana gore
Seyda2021 esmagull sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Allah 2 yaşında kızımın adı Buğlem 31+2 haftalık da hamileyim Eslem koyacağız
Cnsymn esmagull bende 21+5 günlük hamileyim benimde kızım olcak adını kısmet olursa Aden Lina koymayı düşünüyorum