merveaydin1 İlk kızıma Zeynep asya koyduk doğduğu gün, 21haftalık kizima hamileyim tahmin edersiniz ki hala isim bulamadım 😅😅
Mermaiddd Gozde9120 zerya ismini ilk defa duyuyorum kulağa hoş geliyor fakat sürekli derya ismiyle karıştırabilirler.tabi siz bilirsiniz.Sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah.
Tubbbbbbbbb Neyzen123_ osmanli degil de turkce isim diye biliyorum '‘ ay gibi, aydan gelen, ay isigi gibi ’'
NeeSalman Neyzen123_ aslında Aybüke aslen bir Türk kadını ismidir. Asya’da Türk topluluklarında kadınların çok kullandığı isimlerden biri. Almila, Asena’da öyle🌸
Hulyaaaa kaderelmci bnde nisa istiyorum eşim Eliz diye tutturdu TM Eliz de güzel ama anlamı yok dinen de uygun deigl napcam bilmiyorum 🤦
Annekusum Bi kızım var ömür ezra adı ❤ 3.gebeliqim oglumdan sonra 2.kızım yolda nasipse Ecmel Asya koyacagız 🤗❤
Minnak-kalbim esmagull benimde kızım olcak ismini eflin koyucaz nasip olursa 😌😂fazla duyulmamış güzel isim olsun istedk
Neyzen123_ Tubbbbbbbbb evet dogru turkce ama okunusu soyleyısı bana oyle geliyor agır ve guzel yani demek ıstedım