Mervisr esmagull sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim inşallah 🌸 bizim de 37. Haftamız Lina olucak ismi
SerpilEsra iki_prenses_annesi kiziniz nasil bir bebek sakinmidir bende eslem dusunuyorum tek ismmi 2 isimmi kararsizim ömür eslem var bu sefer aklimda😊
iki_prenses_annesi SerpilEsra çok şükür 2 yaşına girdi gayet sakin iyi yanı siz bilirsiniz iki isim de güzel oluyor
Aslic figennsefaa amiin cumlemizin evlatlarina insallah 🤲🏻❤️ cok hanimefendi agir basli oluyor Aybükeler adiyla yasasin yavrunuzda insallah 🌼
citlenbigim2212 Aslic Neyzen123_ figennsefaa Kızlarınız benimle adaş olacak 😊 RABBİM isimleri gibi kaderlerini de güzel eylesin sağlıkla gelsinler İnşAllah 🙏😊
Elif_p esmagull canım ben de 22 haftalık hamileyim kızlarımız aynı 😍ismini Rüya Işıl koyduk prensesimizin ❤️❤️
Tubbbbbbbbb Neyzen123_ kızlar biz de aybüke koyacaz hiç denk gelmemiştim ilk defa burda size denk geldim 🤩
Tugba61 18+6 doktorumuz %99 kız dedi %1 yanılma payı bıraktı o yanılma payı bizi bulmazsa inşallah Eylül Minel olucak 😍