Fatma272727 Benim kizin adi elif bence en guzel isimlerden biri bence fatma zeynep gulsum hifa hatice rukiye hep guzel isimler
SerpilEsra iki_prenses_annesi kiziniz nasil bir bebek sakinmidir bende eslem dusunuyorum tek ismmi 2 isimmi kararsizim ömür eslem var bu sefer aklimda😊
Fatma_ozturkk esmagull benimde kızım olacak 24+0 olduk nasip olursa kızımın ismini ESLİNA koyacağım 👩👧
HurremSultan Ozlem23 [url=https://resimyukle.link/i/49UK0g][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/49UK0g.jpg[/img][/url] Benim büyük kızımın adı luna🤩😍