Soysalasli 41+3 te doğdu prensesim🥰🥰 24. Güne başladık bugün nişan su açılma yoktu inceden düzenli bi sancıyla gittim doğuma meryem ana otu kullandım inandım hala inanıyorum ota açıkcası 🤭 10 saat sancı çektim hemen hemen iki ıkınmada bebeğim kucağımdaydı dikişlerimle başım dertte düşmüyolar ama hiç bişeyi hissetmedim dikilmeyi kesilmeyi vs tek tavsiyem de ıkınma tekniği nefes egzersizi gerçekten önemliymiş