1Semanur66 Gul-42 Benim kayinvalidem ve gorumcem annem gelmek istiyor allah razi olsun bu haftada yikamaya gondericm halilari sizede kolay gelsin allah yardimciniz olsun dikkat edin
Gul-42 1Semanur66 halılarım yenı gelmıştı bır ay oluyor ne hıkmetse recel doktum vala😀tsk ederım sızede kolay gelsın
1Semanur66 Lulemom Hayir normal doğum için zaten doğum hakkinda bisey demedi ilk gebelikler 40ci haftayi doldurur dedi tek
Lulemom 1Semanur66 ben kendi isteğimle sezaryen olucam. Normal doğum yapacak olsam ağustos sonu eylül başı demişti.
Hafissee 1Semanur66 valla bende çömelip yerde banyo telledim😁 ev dip köşe dolap içi vs girdim😁 yorulmuştum ama zinde tutuyo riskin yoksa eger 😁 ama dinlene dinlene yalmakta fayda var tabi
Yasemin_83 1Semanur66 ebeler de eğitimde yer silmeyi scuat ve köpek yürüyüşü yapmayı tavsiye ediyor. Kendinizi çok yormadan yapabilirsiniz. Ve pilates topu ile egzersizler de sancı sırasında da çok işe yarıyor
Senaatesevgin 1Semanur66 garanti olsun diye uzun tarig vermis olabilir bende bugun 36+5 daha 25 gun var diyor