1Semanur66 Kızlar hamileliğimden beri vilada ile evi siliyorum artık elle silmeli miyim hemde doğum için kolay oluyor diyorlar Yine yetişemedigim yerleri vilada ile alirimda🤔
Lulemom 1Semanur66 valla silebiliyorsan helal olsun derim 🤣 bende 36+4 deyim oturduğum yerden kalkamıyorum yuvarlanıyorum resmen. Yer silmeyi düşünemiyorum 🙊
Hav12316 1Semanur66 hayır silme cnm korkutmak istmem ama son ay birinin suyu azalmış yere egilmiş gırgır yapmak için çocuğun boynu kırılmış karnında kayıp etmiş silme 🥰
Hafissee 1Semanur66 valla bende çömelip yerde banyo telledim😁 ev dip köşe dolap içi vs girdim😁 yorulmuştum ama zinde tutuyo riskin yoksa eger 😁 ama dinlene dinlene yalmakta fayda var tabi
1Semanur66 Lulemom Valla bende oturduğum yerden zor kalkıyorum yarın bi denim.dedim ama 🤭 hastanelik olmasak iyi
Yasemin_83 Bende dün 36+5 iken tüm odaları çömelerek sildim 😂 enerjime hayran kaldım kesin doğururum dedim ama bi belirti yok.
1Semanur66 Hav12316 Allah korusun forumda çik gordum yerleri silip akşam doğuma gideni fln ama ilk defa böyle bisey duydum
Senaatesevgin 1Semanur66 garanti olsun diye uzun tarig vermis olabilir bende bugun 36+5 daha 25 gun var diyor
Hav12316 1Semanur66 bende duyunca çok etkilenmiştim fark etmeden haliyle suyu bitmiş su koruyor bebegi ama yer silmektense merdiven in çık cnm
Gul-42 1Semanur66 ay yok belım batıyor bacagımdan cekıyor oturamıorumkı😂suan cam sılıorum yavas yavas ınce temızlıgı yapıorum valla😀
Yasemin_83 1Semanur66 ebeler de eğitimde yer silmeyi scuat ve köpek yürüyüşü yapmayı tavsiye ediyor. Kendinizi çok yormadan yapabilirsiniz. Ve pilates topu ile egzersizler de sancı sırasında da çok işe yarıyor
1Semanur66 Lulemom Hayir normal doğum için zaten doğum hakkinda bisey demedi ilk gebelikler 40ci haftayi doldurur dedi tek
1Semanur66 Gul-42 Benim kayinvalidem ve gorumcem annem gelmek istiyor allah razi olsun bu haftada yikamaya gondericm halilari sizede kolay gelsin allah yardimciniz olsun dikkat edin