Az önce doktor sekreteri aradı pataloji sonucunda bebek gelişmemiş o yüzden düşük olmuş denildi anlayamıyorum bebek nasıl gelişmez hep dikkat ettim ceviz yumurta süt yogurt tarzı faydalı şeyler tükettim çok dikkat ettim omega hap kullandım nasıl olur ki fikriniz var mı