İyi geceler geçen hafta cumartesi günü 9 haftalık iken bebeğimi kaybettim düşük yaptım kürtaj oldum şimdi tekrar hamilelik düşünüyorum ama birkaç ay sonra sizce ne yapmalıyım nasıl olmalı yardımcı olur musunuz bilenler tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum çok şükür bir oğlum var ama çok kardeş İstiyor tek kalsın istemem inşallah rabbim nasip ederse🤲🤲🙏