Kızlar ben vajinusmua problemi yaşadim şükür atlattm uzun uğraşlar sonucu vr hamile kaldim. Şimdi çatı muayenesinden çok korkuyorum. O döbenlerde çok alttan muayene etmeye çalişmişlaedı ve egzersiz vermişlerdi. Çatı muayenesini atlatabilirmiyim bilmiyorum dalı kontrolüm var 37 oluyorum