Zeep bence başlayın rahatladığımı hissediyorum sürekli tuvalete gidiyorum o yüzden abdestli duramıyorum ama her vakitte de kılamıyorum aksattığım oluyo zamanla oturtucam inşallah çok rahatladığımı hissediyorum daha güzel uyuyorum uyandığım da daha dinç kalkıyorum dua her zaman ediyodum hamilelikte özellikle namaz kılmak çok istiyodum hem doğumu kolaylaştırıyomuş diye okumuştum hem de allahım bebeğimi korusun diye vesvese çok fazla var üzerimde aklıma düşürüceğim kalbi durucağı falan geliyo arada hamilelikle beraber çok fazla rüya görüyorum hepsi de abuk sabuk şu sıralar kılmaya çalışıyorum çok rahatım