Kızlar bişey sormak istiyorum lütfen beni yanlış anlamayın. Dini bir konu kimsenin dinini namazını sorgulamak değil amacım namaz kılmayı isteyip kılmadığınız oluyo mu hamile kaldığımı öğrendiğimden beri böyleyim daha öncesinde düzenli kılmaya çalışıyodum kazaya bıraktığım çok oluyodu hamile kaldığımı öğrendiğimden beri bıraktım şuan kılmak istiyorum sürekli erteliyorum zorundaymışım gibi hissediyorum öyle geçiriyorum içimden kılmadığım her vakit pişmanlık hissi geliyo ne yapmam lazım benim bu üşengeçliğimi