gmzlpsln 2prens1prensesannesi7 sadece igne vrdular 1kez.baskada ilac vermediler.ondada bebek esi asagidami dendi?
2prens1prensesannesi7 gmzlpsln korkulacak hiç bir şey yok sadece dinlenin ilk 3 ay önemli diyor doktorlarımız biliyorsunuz ki kafaya takmayın dinlen vitaminli beslenin yeterli kalbiniz ferah olsun ☺️
ElifB08 gmzlpsln sonradan mı inmiş aşağıya.. Çok geçmiş olsun, artık bol bol dinlenmeniz gerekiyor demek ki.. Rabbim sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin 🙏🏻