gmzlpsln 23 haftaligim bugun birden kanamam oldu 2 kez peceteyle sildim gecti bidaha olmadi.sancimda olmadi.camasir sepeti kaldirdim acaba ondanmi bilmiyorum.agir kaldirip kanamasi olan var mi?
Kusciviltisi gmzlpsln haftanız ileri eğer ki sepet çok ağır değilse alakası olmayabilir başka bisey olabilir doktorunuza danışın bence bu haftalarda 10 kiloya kadar sıkıntı olmuyor cünkü
Seda_nrr gmzlpsln doktora gözükmeniz gerekir.Kanama bir anlık olsada plesentada veya rahimde sıkıntı olmuş olabilir fitil iğne veya serum verirler
gmzlpsln gokcekocyigit07 suan acildeyim.kanama tekrarlayacakmi diye bekletiyorlar ama doktorlar daha hicbisey demedi
gokcekocyigit07 gmzlpsln Rabb’im yar ve yardımcın olsun, Allah sağlık versin sana ve bebeğine, iyi haberler ver bize 🤲🌸
Delicesareti gmzlpsln Allah yardımcın olsun canım bende seninle aynı haftalardayım neden olmuş kanaman doktorlar bilgi verdi mi inş ciddi bişi değildir
gmzlpsln gokcekocyigit07 yazamadim kusura bakmayin lutfenn.plasenta asagidaymis ondan dolayi kanama olmus.erken dogum olabliyoms bu durumda.dinlenmem gerektgini soyledi..acaba yukari cikiyormu ilerleyen zamanlarda😔
gmzlpsln ElifB08 yazamadim kusura bakmayin lutfenn.plasenta asagidaymis ondan dolayi kanama olmus.erken dogum olabliyoms bu durumda.dinlenmem gerektgini soyledi..acaba yukari cikiyormu ilerleyen zamanlarda😔
gokcekocyigit07 gmzlpsln Allah yardımcın olsun korkunu anlıyorum ama endişe etme, benim arkadaşım da yaşadı aynı şeyleri çok şükür sunan oğlu 6 aylık tosuncuk 😇🤲 doktorunu dinle, bol bol dinlen
2prens1prensesannesi7 gmzlpsln bol bol sıvı tüketin ve sol tarafınıza yatın yormamaya özen gösterin 3 ay geçene kadar tabi ki sonrasında bunlara dikkat edin Allah’ın izniyle bir şey olmaz kardeşim yaşadı bu sorunu hap kullandı dikkat ediyor şuan geçmiş olsun içiniz rahat olsun
Akkoyu gmzlpsln bende senin gibi çamaşır sepetini kaldırıp duruyordum ağır değil diye ama hamilelikte ağır oluyormuş . Şiddetli agrı ve acıyla gittim 30. Haftaya girmeme iki gün kala . Erken doğum riski var dedi progestan verdi artık çamaşırları iki kerede üç kerede taşıyıp asıyorum suan iyiyim
ElifB08 gmzlpsln sonradan mı inmiş aşağıya.. Çok geçmiş olsun, artık bol bol dinlenmeniz gerekiyor demek ki.. Rabbim sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin 🙏🏻
gmzlpsln Akkoyu gecmis olsun.ama sanirm benimki sepetten degilde bebek esi asagida olmasndan kaynakliymis..buda kanama yapiyomus
gmzlpsln 2prens1prensesannesi7 sadece igne vrdular 1kez.baskada ilac vermediler.ondada bebek esi asagidami dendi?