2bebis1anne tazeanneolacam baz-ı bebekler 40 hâftalik doğup giriyo baz-ı bebeklerde az önce bir anne post açmıştı 35.6da dogum yapmış girmemiş kuveze nasip işi tamamen ınşaallah girmezler ya
2bebis1anne Matmazelmemorial benimde 35.5 De 3 kg demişti haftasına göre 3 hafta ileri gidiyordu masaallah acaba diyorum o yüzdenmi böyle ara ara sancı gelmeye basladi
Matmazelmemorial 2bebis1anne masallah kilosu cok guEl agirlastigi icin baski yaoiyordur siz hazirlikli olum yine gelir bence sizinki 38i gormwz gbi hissettim
2bebis1anne Matmazelmemorial bende benim kendi doktorum bende 37.4 haftalik olduğuma tatile cikicak şansıma sezeryan olacaktim zaten ikinci gebeligim olduğu için yüksek ihtimalle o gitmeden ben dogum yapmış olurum
Sunay10 tazeanneolacam yerleri daraldığı için toplanması normal ama belden kasıklara çok şiddetli bir ağrın olursa yatınca geçmeyen o zaman bi gidip nst gir olmadı