7 haftalık hamileyim. Bir haftadır mide bulantılarım var. Başta en azından kusmuyorum diye doktorun verdiği prilam hapını kullanmayı düşünmüyordum. Sadece yola çıkarsam vs kullanırım demiştim. Ama bu durum artık moralimi de bozmaya başladı iştahım yok kahvaltı ve aksam yemeği zorla biraz yiyebiliyorum. Bir de yiyebilirsem küçük bir meyve. Prilam hapını hergün alsam bir zararı olur mu acaba? Günlerim zehir olmaya başladı çünkü biseyler yiyip hemen yatıyorum çıkarmayayım diye.