Merhaba hanımlar 16 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu çktı ilaç kullanıyorum 1 tanesi tek kullanımlık saşe dün onu yaptım bugünde normal ilaçları kullanıyorum ama idrar rengim baya koyulaştı sapsarı idrar oldu bu normal mi enfeksiyon için neler yapıyorsunuz bol su içtiğim halde çıktı malesef ki