Kbra_em yaşadığım yer küçük bir yer ve en bastan beri devlet hastanesine gidiyorum burdaki devlet hastanesinde odalar tek kisilik duşu tuvaleti herseyi içinde 1 kişi yanında kalabiliyor ama bayan tabi hatta doguma bile alıyorlar temiz ve bence baya konforlu şehir hastanesinde 1 gün boyunca yattım inanın içeriyi birini almak ne kelime 1 yudum su bile vermediler ve baya eskiydi herseyleri birde doktor ilgili degildi sagolsun ordaki ebeler daha ilgiliydi hastaneyle alakalı bir şey aslında bu benim takipli oldugum hastane hem yeni yapildı hemde doktorlar daha ilgili devlet hastanelerine gore