Kbra_em hastaneden hastaneye değişir bu durum
Gecen yıl oglumu normal dogum yaptım sancı odası dogum hane ve servisteki odam özle gibi tek kişilikti ayrıca refakatçide verdiler yanıma normal olmasına ragmen bu senede aynı hastanede dogum yapcam yine tek kişilik odalar vs tek sorun tuvalet ortak kullanım alanı koridorda ona gidiyoruz mecbur tüm hastalar onun dısında herşeyi mükemmel