Eylullbusee
Abartmak değil çok sakin bir yaklaşım bence…
Öpmeyi geçin dokunmaları bile ne kadar yanlış, bebek o ya bebek herkes sever.. Öpmek bir sevgi göstergesi değil hele ki pandemi var hastalık var kimin ne taşıdığı belli değil… Ben kimsenin bebeğini değil öpmek, dokunmam bile…Pandemi yokken bile uzaktan bakardım sadece… Yani kendim yapmadığım şeyi başkasının yapmasınada müsade etmem. Sizde etmeyin en doğrusu bu.