Eylullbusee Kızlar yenidoğan bebeklerin yüzünden öpülmesine çok karşıyım, yani sonuçta sigara içen var temiz olan var olmayan var sakalı olan var hem tahriş eder cildini hemde sağlıklı değil diye düşünüyorum ama acaba çok mu abartıyorum bilemedim..
Brcozkn Eylullbusee hem de virüs var .. Ben de öptürmem yüzden Allah var kimse de o girişimde bulunmadı.
bahtnurr1 Ya bişey kullanmasa bile bebek cildi çok hassas hemen tahriş olur , sonrasında da kalıcı hale gelebilir bazı rahatsızlıklar
lina1233 Tusami öyle cahil bilinçsiz insanlar var ki. Ellerini yüzlerini dahi gün içinde hiç yıkamayan. Allah uzak tutsun bebişlerimizden 😒
Eylullbusee Tusami Aynen öyle ki bu durumda yanlış anlayanda anlasın zaten nasıl anlamak istiyorsa değil mi 🙄😒
Eylullbusee Evet ama birde aile büyüklerine bunu anlatmak var, yüzünden öpmenizi istemiyorum desem insanlar dicek sanki bir doğum yapan sensin😅
lina1233 Eylullbusee eşinin ailesi tarafı için eşini uyar bence. Çok ısrarcılarsada bi zahmet ellerini yüzlerini iyice steril etsinler. Ay Allahım ya
Eylullbusee lina1233 aynen kesinlikle öyle yapmayı düşünüyorum ama Allahtan anlamıcak insan yok diye düşünüyorum etrafımda olan olursa da kendi bilir..
Tugbamete Eylullbusee yüzünü bırak hiç bir yeri öpülmemeli ben bile annesi olarak hep koklardım oğlumu
milena11 Eylullbusee valla dün doğurdum 😅 normalde bende çok karşıyım ama öpmelere doyamıyorum okadar mis kokusu okadar yumuşak teni oyyy nasıl öpmeden durayım 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Eylullbusee milena11 evet o miss kokularına insan karşı koyamıyor cennet kokulular orası çok ayrı, Allah bağışlasın 🤲🏻🧿❤️😌
zaydn Ben bir yerde okumuştum annesi dahi opmemesi daha iyi olur diyordu bir çocuk bebekken çok öpülme sonucu nefesle bir virüsü yakalamış ve akciğer kanseri olmuş diyordu korktum açıkçası şimdi ben öpmeyin desem aman bir çocuğun oldu öptürmüyor aman biz pismiyiz derler zor bu zamanda zor herkes farklı düşünüyor 🤦🏻♀️
Belacivciv Eylullbusee Hayır haklısınız. Temiz olmayanı var, virüs var en önemlisi ayrıca uçuklu biri olabilir ve bebeğe bulaştırabilir. Tehlikeli açıkçası
fpkprensesim Eylullbusee hayır çok haklısın ve eşimle bu konuda sürekli kavga ediyoruz sigara içiyo bide bebeğin yüzünden öpüyo sakallarını sürtüyo elini falan azına alıyo doğumdan sonra iyice soğdum inan yapma deyince daha çok yapıyo inadına yapar gibi ben eşime laf anlatamıyorum ki etrafa anlatıyım
Eylullbusee fpkprensesim çok haklısınız önce birlikte destek olup beraber söylense herkese ona göre herkes de dinler yani..