Yamacin-Annesi Benimki hemen ne eksiğin var ne istedi de almadım yapmadım diyir. Tmm yapıyor çocuğumun beşik araba parasını ayırdım baksa duruyor sen ne istersen yapmıyor muyum diyor. Ben yapmıyor demiyorum ama biz kiraciyiz üstelik borcumuzda var bu kadar havadan uçmaya ne gerek varki.. ev almak istiyorum para birimtir emin evine yazil diyorum inu hemen büyük bı borca sokmam lazım ailesinin. Bizden uzak durması lazım ev kredisine girerse biraz zorlancak ve kardeşihazretlerine birşey yapamayacak artık. .. baskı yapıyorum ev için bakalım inşallah girer bu borca.