Fatmaens34 ben daha çok yeni hamileyim ama çalıştığım için yemek yapmaya vaktim olmuyor eşim yapıyor bazen. Evde yemek piştiğinde fazla yapıp porsiyonluk buzluğa atıyoruz. Çorba yaptığımda küçük kavanozlara 2 kaselik konserve yapıp buzdolabına koyuyoruz. Annem yanıma gelince de buzluğa sarma dolma yemek yapıp koyuyor. Hafta da 2-3 gün yemek yapıp 2-3 gün buzluktan yiyoruz. Dışardan da sipariş veriyoruz bazen.