Fatmaens34 ben 3 buçuk aylık hamileyim bende yeni yeni yapıyorum. Eşimde aynı şekilde yeri geldi dışardan söyledi yeri geldi annem yaptı annesi yaptı ama hiç şikayet etmedi. Bu ay biraz toparlandım yapmaya başladım gözleme bile yaptım çünkü insan kendini çok kötü hissediyor. Eşim sürekli yorma kendini diyor ama işte olmuyor ağrılarım oldu hatta gözlemeyi açana kadar ama yine de yaptım bide uzun süredir yemeyince nasıl iştahla yiyor size anlatamam. Hiç üzülme biraz dhaa idare edin düzeleceksin zaten ondan sonra yavaş yavaş yapmaya başlarsın canım şimdilik idare edin