YarenG Belinayonr evet Kızılay’ın sodalarindan içiyorum ben normal sade soda mineralli falan yaziyordu üstünde
ZumrutHanim Belinayonr sadece innate ve microbone verdiler ama bu markanin urunleri hep bozuk denk geloyo bana o yuzden microbone biraktimm baska marka istedim yazmadi ben de doktor değişmeyi dusunuyorum
Yektaa miniksevdamm Ben esnemeye korkuyorum ne olur ne olmaz diye ama yürümek iyi geldi bana rabbim saglikla kucagimuza almayı nasip etsin ins 🙏😍