ZumrutHanim dudakta değil de bildiğiniz o bolgemdeki kemikler ağrıyo ara sıra vajinaya da sizi saplaniyor yatağıma geçeceğim zaman ayağımı kaldıramıyorum pantolonumu giyemiyorum çünkü ayağımı kaldırınca o kemikler agriyor doktorum detaylıca muayene etti rahim kisaligi vs felan ama hiç birşey yok bebek baskı yapıyordur ondan oluyordur dedi . Hâlâ devam ediyor ilklerde korkuyordum da şimdi korkmuyorum alıştım yürüyüşe de basladim 1 haftadir yürüyünce ilkinde agriyor sonra rahatlıyor ama.doktorum yürürken hafif zorlandığını hissedersen hemen dur dedi 15 20 dk yürüyorum zaten zorlamıyorum kendimi 29+1 im suan az kaldi sabir 😍