Birkelebek Neres gercekten mi yaa az once yazdigim gibi umut oluyorsunuz nasil bu kadar hizli gidiyor kendiliginden mi 😍
Neres Birkelebek evet bende sasırdım kendiliğinden gitti tabi kızımla bol bol yürüyüş de yapıyorum 😊 benim ayakalrim ellerim cok sismisti belki de ondan gitti çabuk :)
Birkelebek Neres o sislikler bende de var ayakkabilarim olmuyor nolur ayaklarin eski haline donecek de :)
Rkycl Neres ya o sislikler beni öldürüyo ellerim ayaklarim hatta bacaklarim bile sisiyo ve ilk hamileligim aynada ayaklarimi görünce korkuyorum resmen 🙈
Neres Birkelebek ay benimde olmuyordu ayakabilarim sinir oluyordum 🤣 ama merak etme doğar doğmaz oldu bütün ayakabbilarim yine 😍
Neres Rkycl geçer canim hamilelliginin tadını çıkar zaman cok çabuk geçiyor bu günleri bile özlüyor insan İnan 😊
Rabiapiskin Rkycl bünye dicem bünye değil ama vitamin ilacı falan kullanmadım sanırım ondan diye tahmin ediyorum ☺️
SengulEkremzl 37 haftamda dogum ettm tam 12 kilo almistm iki hafta oldu 12 kilo gitti emzirirseniz cabuk gider kilonuz
Zehra2701 Rkycl 45 gün oldu canım doğum yapalim hamilelik sürecinde toplam 12 kilo aldım ve şuan hamile kaldığım kiloya düştüm . Hatta daha da gidiyor yani.🙈🤗 Bu arada normal doğum yaptım 😙