Masalannesii hanımefendi öncelikle kaybınız için çok üzüldüm Allah sabırlar versin. Eğer müslümansanız kaza ve kaderin ne olduğunu biliyorsunuzdur ve daha da önemlisi iman ediyorsunuzdur. Hepimizin olduğu gibi bebeğinizin de bir vakti vardı, maalesef onun vakti kısaymış. Ölüm sebepleri aslında birer perdedir, bu sebepler vaktin dolduğu için insanlar azraile düşman olmasın diyedir. Yanlış anlamayın ben sadece uyarmak istedim, Allah cennette şefaatçi eylesin meleğinizi size inşallah, kendinizi hırpalamayın yıpratmayın. Doktorun hatası olabilir belkide yoktur demiyorum ama doktorun hatalı olması bile sebep dahilinde…