Li-na Bebegimicin1 peki bebeğin günü dolunca mı suni sancıya başvurdu yoksa günü geçmiş miydi yani 40 haftayı bu arada açıklamanız içim teşekkür ederim
hilalkesoglu Burculi06 al benden de o kadar 39+6 dayım gören doğurmadın mı diyor zaten cok hareketliyim akla gelebilecek herseyi yapıyorum ama bizimkininde gelmeye pek niyeti yok 😒
Burculi06 hilalkesoglu valla canım ben anladım ki ne kadar hareketli olursan ol bebiş ne zaman doğumu başlatmak isterse o zaman başlatıyor 😃
Esmakucuk Burculi06 o zaman Rabbim tez zamanda, sağlıkla bebeğine kavuştursun diyeyim.. elinden geleni yapıyorsun gerisi artık Allah’a kalmış
Milenka Burculi06 demek ki gelmeyince gelmiyor 😂 Kendimi bende çok zorlamayayim. Yani daha ne yapacaksınız demek ki zamanı var gelmesinin. Sağlıkla sihhatle gelsin inşallah
Masal53 Burculi06 kız sakin ol neden strese giriyosun vakti saati gelmeyince hiç bişey olmaz hayırlısı olsun zamanla olsun sabret
Li-na Bebegimicin1 anladım teşekkürler darısı bana inşallah dün gece bebeğim bayağ bir toplandı sertleşti karnım bakalım ne zaman gelecek☺️
bilnazo68o Burculi06 sen devam et canım. Tam 41. Gün hastaneye gidecektik doğumu başlatmaya oğlum gecesinde gelmek istedi. Zamanı var demek ki🤗