yagmuurry1 herkesin. Farklı bence annem anlatıyor önceden devlet hastanesinde çapa da dogurrken sanırım 2-3 hamile aynı odaya alınıyormuş. Annem normal doguma alınacakken gayet acısız agrısız girmiş yanındaki kadın bağırıyormuş ölüyorummmm diye bağırıyormuş. E annem de normal doğuruyor o kadın da normal doğuruyor? Annem lüp diye doğurmuş beni 😄 dogumu çok kolay olmuş hep anlatır seni çok kolay doğurdum diye 😂