Benim size normal doğumla alakalı tek tavsiyem ıkınmayla alakalı bilgi sahibi olun doğru nefes alıp vermek çok önemliymiş.
Ben yaparım ederim dedim bakmadım biseye, en çok ıkınma kısmında zorlandım..
Ama sonrası varya hayallerinizin bile ötesinde bisey. Dünyalara bedel, bundan önce hiç sevmemişim ben diyorum mesela..
Oğlum şuan 6 aylık olmak üzere 😊😊💕