Meryemkale nurbebek01 kesinlikle squat ve leslie öneririm ben 1 gün önce leslie yapmıştım yaptığım gün kasılmalarım artmıştı
fatmArslan06 Minnakkkk beraber ayniyiz bende 37 de gittim 2 cmdi ve alttan o muayene de canım cik yandı aglayacaktm
Minnakkkk fatmArslan06 benim ikinci olacagı için, alttan muayene olmadım hic ama once sinde acımamıstı zaten dogumda gelen giden parmaklıyor 😀😀
1_minik esmactn63 canım zaten 37 olunca çatı muayenesi yapıyorlar…haftası gelmiş kişinin zaten…alttan yapmasında sakınca yok sanırım…ben de de doktorum 37 ye kadar hiç alttan bakmadı bu Pazartesi bakacak ama..