nurbebek01 ben 38+1 im bugün kontrolüm vardı çatı muayenesi oldum açıklığım olmadığını söyledi nst de sancım da çıkmadı ama normal doğum için uygun gözüküyormuş bebeğin kafası da aşağıdaymış ama herhalde benim bebiş erken gelmeyecek 🤦♀️ Bir arkadaşım açılması ilerlesin diye Merdiven çıkıp inmişti bol bol ve yer silen bile varmış duydum ama tabi dikkatli olun kendinizi yormayın 😊Allah sağlıcakla kucağınızı almayı nasip etsin 😊