Merveee34 Aslicrn aslında ne kadar kötü düşünürsek o kadar kötü olur .güzel düşünelim güzel olsun .Hem her doğum bir olmaz ki . Belki bu doğumun çok güzel geçecek . Hayırlı ve kolaylar doğumlar nasip eylesin Rabbim bizlere 🤲🏻
Aslicrn Merveee34 evet doğru söylüyosn bide hamileliğin daha başındayken bu korku saldı içimi unutmak iyi düşünmek en mantıklısı. Amin canım cümlemize inşallah🤗
Merveee34 Aslicrn kesinlikle canım . Hamileliğini doya doya yaşa 😍 Doğum da anlık zaten olup geçiyor bitiyor . İnsAllah güzel bir doğum geçireceksin 🤲🏻
Merveee34 Ayseveikimelegi hiç korkma canım . Cok rahat geçireceksin . Fazla stres yapma . Sağlıcakla kavuş evladına insAllah