Ikizdeniz canım senin bileceğin iş . Ama genelde 3.de doktorlar bağlamak istiyor . Bir çocuk düşüncen daha varsa bağlatma derim ilerde pişman olursun . Bugün Facebook’ta bir grupta gördüm kadın 6.sezaryenine hazırlanıyordu . Altındaki yorumlarda 7.yi olan bile okudum 😳