muallimehanimmom5 Eezgiliiiiii ahhh o bulantı konusu yokmu 22. Haftamdayım hala yaşıyorum bulantı 🤷🏻♀️ Cinsiyet erkek 🙊 sanırım bünye ve vücudun hormonlara karşı tepkisi ile ilgili 😇
Cinarsmom21 Eezgiliiiiii 28 haftamdayım halen devam ediyor cinsiyeti erkek 😊 bulantı nın cinsiyetle bir bağlantısı yoktur bence 😊
DamlaCrn Eezgiliiiiii 17 gun boyunca ac karnina sabah kustum 18haftalik hamileyim kizim olacak bence ilgisi var:)
Burcu4135 Eezgiliiiiii benim cok bulantım oldu sabah ögle aksam farketmiyor. Kızım olacak. Ama sanmıyorum onunla alakalı oldugunu. Benim gebelik reflüsünden kaynaklıydı. 7.hafta da basladı reflü hala devam ediyor. 31.haftadayım arada bi kusuyorum. :)
Mom9272 Sunavarol canım cok ağır geçirdiğim ilk dönemler gece uyurken ıkı tane içiyordum sabaha varsa bulantım bi doz daha sonrada teke düştüm her gece bi tane içiyordm
Selin12- Eezgiliiiiii benim bu 3 hamilleligim ilk ikisinde hem sabah hem akşam bulanyim oluyordu özellikle akşam daha da çok aziyordu ve ikiside kiz oldu