Ah inşallah allah en iyisini bilir :) prilam kullanıyorum doktoruma da danıştım. Sorun olmayacağını söyledi ben Yine az miktarda kullanıyorum o bile rahatlatıyor şükür. İlk gebelikte 4 ay sürmüştü kilo vermiştim. İlacı kullanmasam yine aynı olacak biliyorum kusmalarım şimdiden başlamıştı artık yok :)